+48 605 903 089

Reklamacje

Jeśli już odwiedziłeś naszą stronę internetową i prawdopodobnie coś jest nie tak z Twoim towarem lub nie jest on dla Ciebie odpowieni i chciałbys go zwrócic lub wymienić. Oczywiście wszystko jest możliwe. Na wszystkie reklamacje lub odstąpinia od umowy kupna-sprzedaży staramy się odpowiadać w niezwłocznym terminie irozwiązać wszystkie problemy przede wszystkim tak aby satysfakcjjonujące dla naszych klientów. Przygotowaliśmy dla Ciebie mały przewodnik jak poruszać się we świecie zwrotu i reklamacji.

Reklamacje dotyczące dostarczonego towaru:

Podczas dostarczenia zamówionego przez Ciebie towaru może wystąpić kilka niedogodności:

  1. Towar jest uszkodzony - wówczas konieczne jest niezwłoczne wykonanie zdjęć towaru i przesłanie ich wraz z formularzem reklamacyjnym na nasz adres e-mail info@vaschovatel.pl . W formularzu prosimy również o podanie proponowanej przez Ciebie metody reklamacji.
  2. Otrzymałeś towar, którego nie zamówiłeś - w takim przypadku prawdopodobnie wystąpił błąd z naszej strony i zostanie zamówiony odbiór nieprawidłowego towaru, a w terminie natychmistowym zostanie odesłany prawidłowy towar. Jednak i w tym przypadku jest potrzebne wypełnienie formularzu reklamacyjnego, który zosatnie przez Ciebie odesłany na nasz adres e-mail info@vaschovatel.pl  
  3. Zamówienie nie było kompletne - wówczas konieczne jest niezwłoczne wykonanie zdjęć wszystkich elementów dostarczonego towaru wraz z wypełnionym formularzem, w którym zostaną określone brakujące części. Formularz prześlij na nasz adres e-mail info@vaschovatel.pl
  4. Upłynął czas na dostarczenie towaru - i to się czasami zdarza od czasu do czasu. Także jeżeli towar niedostarczymy w wyznaczonym terminu konieczne jest ponowne wypełnienie formularzu reklamacyjnego, który prześlesz do nas na nasz adres e-mail info@vaschovatel.pl . Następnie będzie od nas ponownie zamówiony transoprt towaru i zostanie od w terminie natychmiastowym odesłany do Ciebie.

Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży:

Jeżeli chcesz odstąić od umowy kupna-sprzedaży, taka mozliwość istnieje tylko w terminie 14 dni od dostarczenia i odebrania przez Ciebie towaru od przewoźnika. W takim przypadku muisz postępować w następujący sposób:

  1. Na naszej stronie internetowej poniżej znajdziesz formularz zwrotu towaru. Następnie musisz go wypełnić i uwzględnić w nim czy chcesz zwrócony towar wymienić za coś innego czy chcesz zwrócić pienądze. W przypadku zwrotu pieniędzy nie zapomnij na numer Twojego konta, na które zostanie zwrócona kwota za zakupiony przez Ciebie towar. Następnie wszystko należy odesłać na nasz adres: VAPASKO s. r. o., Ke Hřišti 318, Nové Dvory, 285 31. 
  2. Po odebraniu przez nas towaru i jego późniejszej kontroli pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni na Twoje konto. W przypadku wymiany nowy towar zostanie wysłany do Ciebie.

W celu jak najszybszego załatwienia reklamacji lub odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zalecamy przestrzeganie wszystkich powyższych zasad, tylko wtedy wszystko przebiegnie jak ma i oczywiście z największą satysfakcją dla Ciebie..


W przypadku odesłania towaru zpowrotem sprzedawcy należy towar zapakować do orginalnego pudełka i dołaczyć wypełniony formularz (reklamacyjny lub odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży). Formularze znajdziesz poniżej. Masz pytania? Zadzwoń:  +48 605 903 089 

Ważne pliki do pobrania w celu rozpatrzenia Twojej reklamacji:

Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży:

Jeżeli odstąpisz od umowy kupna-sprzedaży dołącz wypełniony formularz